Om Klubben

Om klubben

Solrød Basketball klub havde første gang stiftende generalforsamling i januar 1981.

Solrød basketball klub er med Henrik Sandberg som formand, ledet og drevet af en lang række frivillige personer, som alle bidrager på hver deres måde, til de mange forskellige udfordringer, som nu en gang er en del af en forenings drift.

Solrød Basketball klub, er en klub for alle som gerne vil dyrke basketball og lære alle spillets facetter, det er en udpræget hold sport, hvor ambitionerne for den enkelte kan variere, men med det primære formål, at alle skal have det sjovt, og indgår i det fællesskab som findes i klubben.

Vores kampe afvikles typisk i Munkekærhallen, hvor vi har et godt miljø med stor støtte fra både forældre og spillere fra andre af klubbens hold.
Så vi har mange spændende aktiviteter der styrker sammenholdet i klubben.

Vores politik er at alle ungdomshold træner mindst 2 gange om ugen i Munkekærhallen.

Vi håber du har lyst til at spille med.